Ako objednávať
"Objednávky služieb" je možné rozdeliť do nasledujúcich skupín:
1. Výjazd technika ku klientovi (SERVIS, INŠTALÁCIA)
Objednávkou klient súhlasí s cenou za SERVIS alebo INŠTALÁCIU. Následne po obdržaní objednávky bude pridelená technikovi, ktorý sa s klientom telefonicky spojí za účelom dohodnutia termínu a miesta výjazdu.
2. Technická podpora riešená vzdialene cez TeamViewer (HOTLINE)
Objednávkou klient súhlasí s cenou za HOTLINE. Následne po obdržaní objednávky bude pridelená technikovi, ktorý sa s klientom telefonicky spojí, aby sa mohla uskutočniť telefonická podpora.
3. Vytvorenie a predaj programov (PROGRAMOVANIE)
Ponúkame niekoľko vlastných programov k prepojeniu, prípadne ku konverzii údajov medzi elektronickým bankovníctvom a účtovným software. Zoznam vytvorených programov aj s cenou je v obchode.
Ak klient požaduje vlastný program pre uľahčenie alebo automatizovanie procesov medzi účtovným programom a elektronickým bankovníctvom môže sa osobne dotazovať na cenu a možnosti vytvorenia pre neho jedinečného programu cez náš kontaktný formulár alebo prostredníctvom kontaktných údajov nachádzajúcich sa v hlavičke našej webovej stránky.
Postup pre úspešné vytvorenie objednávky
Vytvorenie objednávky
Obsah nákupného košíka zobrazíte kliknutím na ikonu košíka v hornej časti e-shopu nad hlavným menu. Prekontrolujte si jeho obsah. Môžete zmeniť počty objednaných služieb a tovarov, alebo službu odstrániť. Po upravení obsahu nákupného košíka kliknite na "Prepočítať".
Ďalej pokračujte kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
Vyplňte Vaše kontaktné údaje (položky označené hviezdičkou sú povinné) a dodaciu adresu (pokiaľ nie je zhodná s kontaktnými údajmi). Dodacia adresa je adresa uskutočnenia servisnej požiadavky nasšim technikom.
Obsah nákupného košíka zobrazíte kliknutím na ikonu košíka v hornej časti e-shopu nad hlavným menu. Prekontrolujte si jeho obsah. Môžete zmeniť počty objednaných služieb a tovarov, alebo službu odstrániť. Po upravení obsahu nákupného košíka kliknite na "Prepočítať".
Ďalej pokračujte kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
Vyplňte Vaše kontaktné údaje (položky označené hviezdičkou sú povinné) a dodaciu adresu (pokiaľ nie je zhodná s kontaktnými údajmi). Dodacia adresa je adresa uskutočnenia servisnej požiadavky nasšim technikom.
Pre dopravu je umožnená iba jedna voľba a to "uskutočnenie technikom". To znamená, že sa s Vami spojí techik, ktorému bude objednávka pridelená a dohodne sa s Vami na termíne a mieste uskutočnenia servisnej požiadavky, prípadne na inom spôsobe vyplývajúceho z objednávky.
Cena za dopravu je závislá od krajiny, v ktorej sa bude servisná požiadavka uskutočnovať. Pre Slovenskú a Českú republiku je doprava technika ku klientovi zadarmo. Pri ostatných krajinách bude cena automaticky pripočítaná k danej službe po vytvorení objednávky.
Objednávku dokončite kliknutím na tlačidlo "Dokončiť objednávku". Následne po vytvorení objednávky Vám systém automaticky zašle potvrdzujúci e-mail.
Spracovanie objednávky
V krátkom čase Vás bude kontaktovať pridelený technik. Po potvrdení všetkých podrobností si technik s Vami dohodne ďaľšie podrobnosti pre úspešné uskutočnenie požiadavky na základe objednavky.